Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Yiamjanya S$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Yiamjanya S. Marketing factors in museum economy: a case study of Saisuddha Nobhadol Museum (Bangkok, Thailand) [Електронний ресурс] / S. Yiamjanya // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 10. - С. 283-290. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_10_33 Проаналізовано туристичну поведінку тайських відвідувачів музею Саісудда Нобхадол Університету Суан Сунанда Раджабат. Досліджено, які маркетингові фактори впливають на рішення відвідати музей. Виявлено відмінності в маркетингових характеристиках такого вибору за демографічними показниками. Крім того, відвідувачі музею були опитані щодо їх бачення подальшого розвитку музею. У межах концепції 4Р виділено такі маркетингові фактори, що впливають на вибір музею (3 на кожен параметр): унікальний архітектурний стиль, слава колишнього палацу, відомість університету - для категорії "продукт"; безкоштовне відвідування, співвідношення вартість-цінність, знижки на екскурсії для груп - у категорії "ціна"; близькість до урядових офісів, розташування в старому кварталі Бангкоку, зв'язок з іншими пам'ятками району - в категорії "розташування"; розвиток спільних туристичних програм з іншими палацами, наявність сувенірів, щорічні фестивалі та інші заходи - в категорії "просування".
|
|
|